onsdag 17 januari 2018

Självklart har var och en sitt ansvarsområde!

Men om jag ringer till Glocalnet, som har varit såå trevliga alla år jag har haft dom, i december och frågar hur lång uppsägningstid jag har och får veta att "det är ingen uppsägningstid på ditt abonnemang" så tror jag det!!

I förgår ringde jag och sa upp! "Det är en månads uppsägningstid" fick jag till svar. Sa att när jag ringde i december .... där blev jag avbruten av killen på Glocalnet som meddelade att jag senast ringt i september!!!
När jag åter hänvisade till decemberbeskedet om att det inte var någon uppsägningstid ... fick jag hör och häpna veta "att det inte var hans uppgift att meddela mej att om fjorton dagar kommer du att ha 1 månads uppsägningstid".

Killen i förrgår hänvisade till Glocalnets utskickade nya villkor 2018, som vi fick i pappersform. Och för att vi nu inte skulle läsa var bokstäverna såå små att de endast kunde lösas med FÖRSTORINGSGLAS! 

Här någonstans meddelades jag att det är en månads uppsägningstid 2018 :-)



Inga kommentarer: